Are you enticed by videos you notice on Youtube of fantastic crochet creations, but frustrated because you can’t quite follow the narration/demonstration in English?   This workshop, and those to follow, are to help you out, enabling you to eventually discover and follow new videos on your own.

     Selected Youtube videos will be incorporated into our “crochet-along” sessions, with tips on the lingo and all the personalized guidance you need.  Come and join the group!

T’ho passaràs bé, teixiràs peces magnífiques

i alhora milloraràs i consolidaràs el teu anglès.

Divendres  12  d’abril de 17h a 20h

Tallerista:  Lissa Burkholder

Material:    200 g de INDUS d’AdR (conté contó, seda i lli,i té un tacte suau)

                        Ganxet no. 5.   El xal és triangular.    Inclòs en el preu.

Preu:  25€, material inclòs

 

 

PREGUNTES FREQÜENTS

sobre el

Curs de “Ganxet en Anglès a la Youtube”

(a Crea’t a Mà, exclusivament, per la tallerista Lissa Burkholder)

 

Is this an English class?

  1. No, it isn’t.

És això una classe d’anglès?

No, en absolut.  No estarem estudiant anglès; estarem estudiant un disseny de ganxet i com clonar-lo, com fer-lo amb les nostres mans amb la llana o fil que hem escollit.

 

  1. Do I have to speak English in the session?

He de parlar en anglès dins la sessió?

No, tampoc, en absolut.  Estarem estudiant i copiant amb la nostra llana un disseny de ganxet, guiats per un vídeo de Youtube que sí, efectivament, està narrat en anglès.  Però totes les vostres preguntes i dubtes es poden dirigir a la tallerista en català o en castellà.  La Lissa és nativa en anglès (EUA), amb fluïdesa en castellà i català.

 

  • He de venir amb algun nivell d’anglès prèviament assolit?

No, tampoc.  És a dir, es tracta molt poc d’un nivell de coneixements concrets, i més d’una actitud mental.  Tot anirà bé si els participants venen amb el seu ganxet, i amb la ment oberta.  Aquestes dues coses.

 

  1. He de venir amb algun nivell de competència en anglès?

Cap nivell de coneixements concrets o acadèmics…  Un anglès de supervivència viatjant seria suficient – sempre acompanyat de la ment oberta, i de paciència amb si mateixa.  Si alguna vegada vas al cinema en versió original amb subtítols, fent l’esforç d’entendre, això indicaria l’actitud recomanable.

  1. He de venir amb algun nivell de competència fent ganxet?

No.  Senzillament, al inscriure’t, deixa’ns saber si ets neòfita.

 

  1. Que passarà durant les tres hores del taller?  Estaré avorrida?  Estaré perduda?

Farem tot lo possible perquè com a grup no esteu ni avorrides ni perdudes.  Anem a detallar la seqüència d’activitats:

  1. Introducció – Vocabulari.  Primers 10-15 minuts.

Començarem  molt breument emfasitzant lo dit, de manera bilingüe:  que no és una classe d’anglès, etc.

A continuació, uns quants substantius essencials—

YARN, HOOK, STITCH, LOOP, SINGLE CROCHET, etc.

  1. Visionat VÍDEO; verbs, expressions, i mans a l’obra.

Comencem a veure i sentir el vídeo que narra l’execució del disseny de ganxet.  Nous verbs,  noves expressions, i la manera idiosincràtica de parlar, d’explicar, de fer brometes del narrador en concret….  Tot allò ho comentem, i pregunteu, mentrestant comencem a treballar.  El vídeo s’engegarà, es pararà, es rebobinarà tot lo necessari perquè tothom estigui avançant pel bon camí.

 

  1. La pausa.  THE BREAK.  So important.

Es realment important, per a moure les cames, beure aigua, donar un descans al cervell  –  i  refrescar la musculatura de les mans.   Son molts moviments, petits i repetitius.  La tallerista us oferirà un ventall d’exercicis/auto-tractaments/estiraments per a prevenció de lesions.  El ganxet pot ràpidament esdevenir una “addicció positiva”, i s’ha de practicar pauses, almenys una cada hora.

  1. After the break

Continuem amb el projecte, amb vídeo o sense.

 

  1. Els últims 20-30 minuts: Planificació
  • Acabar la labor a casa, o l’acabem dins la sessió?
  • Visionat de fotos i/o trossos curtíssims de vídeos per a decidir, d’entre els suggeriments de la tallerista, quin serà el següent projecte.

 

 

VII:  He de fer “deures”?

(apart de continuar en el teu xal, si no l’has acabat en la sessió)

En els dies posteriors a la sessió, rebràs un e-mail amb links a:

  • el vídeo del projecte;
  • vídeos que expliquen tècniques ja emprades, o a punt de ser introduïdes. La teva responsabilitat, per a prosperar, és repassar-los, dues vegades a la setmana i a velocitats variades.

 

 

  •  Al final, malgrat tot, milloraré el meu anglès, mínimament?

I TANT!  La clau és :  al final. Estan pensats sis projectes diferents al llarg del temps, amb una periodicitat de dos mesos.  Desprès d’haver participat en les sis sessions, i d’haver fet els deures amb una certa constància, inevitablement notaràs una millora reveladora en la teva comprensió que t’obrirà portes, havent-t’ho passat bé.